Sammanfattning
Basuppgifter
Insamling av skolelevers åsikter angående tillkomsten av Replotbron. Deltagare: åk 5-6 i skolorna Björkö lågstadium, Norra Vallgrund lågstadium, Replot lågstadium, Södra Vallgrund lågstadium och Söderuddens lågstadium. Elevernas svar i form av uppsatser, ett grupparbete om bron från Södra Vallgrunds lågstadium, projektarkiv för insamlingen.
Meta Sahlström insamlare
Arkivarie vid Österbottens traditionsarkiv 1982-2015
Landskap: Österbotten Födelseort: Vasa ; By: centrum Uppväxtort: Vasa ; By: centrum Studieort: Åbo ; Åren: 1972-78 Nuvarande bostadsort: Vasa ; By: centrum Bott tillfälligt på annan ort: Mariehamn ; Åren: 1973-75
Carsten Bregenhøj insamlare
Arkivarie vid Österbottens traditionsarkiv 1988-2005.
Söderudden (Korsholm, Finland) relaterar till
Replot (Korsholm, Finland) relaterar till
Södra Vallgrund (Korsholm, Finland) relaterar till
Norra Vallgrund (Korsholm, Finland) relaterar till
Björköby (Korsholm, Finland) relaterar till
Basuppgifter
Insamling av skolelevers åsikter angående tillkomsten av Replotbron. Deltagare: åk 5-6 i skolorna Björkö lågstadium, Norra Vallgrund lågstadium, Replot lågstadium, Södra Vallgrund lågstadium och Söderuddens lågstadium. Elevernas svar i form av uppsatser, ett grupparbete om bron från Södra Vallgrunds lågstadium, projektarkiv för insamlingen.
Meta Sahlström insamlare
Arkivarie vid Österbottens traditionsarkiv 1982-2015
Landskap: Österbotten Födelseort: Vasa ; By: centrum Uppväxtort: Vasa ; By: centrum Studieort: Åbo ; Åren: 1972-78 Nuvarande bostadsort: Vasa ; By: centrum Bott tillfälligt på annan ort: Mariehamn ; Åren: 1973-75
Carsten Bregenhøj insamlare
Arkivarie vid Österbottens traditionsarkiv 1988-2005.
Söderudden (Korsholm, Finland) relaterar till
Replot (Korsholm, Finland) relaterar till
Södra Vallgrund (Korsholm, Finland) relaterar till
Norra Vallgrund (Korsholm, Finland) relaterar till
Björköby (Korsholm, Finland) relaterar till
Innehåll
Titel | Tillgänglighet i forskarsalen |
---|
Titel | Tillgänglighet i forskarsalen | Materialtyp |
---|